Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
EP

Eva_Pallotto

14. 7. 2011 14:04
mám stejnou zkušenost

Dostala jsem tři. Hezky kvetly, ale pak nějak "chcíply na přemíru péče", tak jsem je hodila na skříň, že výhledově použiju alespoň ty pěkné květináče. Nezalévala jsem je, úplně jsem na ně zapomněla... a po pár něsících čučím jako puk, všechny kvetly! A tak je to dodnes. Občas je zaleju, ale tak jednou za 14 dní, žádná hnojiva, žádné substráty.... a ony kvetou jako o život. Asi mají rády klídeček, když je nikdo v tom kvetení moc neruší. :-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 120
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2091x
Teprve po letech jsem zúročila léta novinářské praxe v krátkých příbězích. Je v nich vesnice i malé město, něco z autobiografie, něco z fantazie.

Seznam rubrik

Oblíbené stránky

Oblíbené blogy