Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

gmajlman

7. 4. 2011 11:01
..

Je to o rodine, vychove a lidech.

0 0
možnosti

astrudina

7. 4. 2011 9:48
Paní Kochaníčková, myslím, že tentokrát jste to přehnala

Jistě, ve článcích je nutno přitvrdit, aby zaujaly, ale národ zlodějů opravdu nejsme, spíš jsme národ sebetrýzničů a rádi informujeme - hlavně v cizině - o tom, jak špatní jsme.

Ve Francii se krade hóódně a nikdy jsem nečetla článek od Francouze, který by to na svůj národ bonzoval:-/;-€

A k povodním 2002 - zapomněla jste na výpravy stovek či tisíců lidí, kteří zadarmo o víkendech pomáhali odklízet škody a brodili se bahnem a špínou - jen v obcích podél dolního toku Berounky jich v srpnu 2000 byly stovky. Lidé přijížděli i s vlastním nářadím a holinami a celé dny pomáhali v obcích i jednotlivcům - co to je proti pár excesům - to se nedá porovnat.

Takže nědělejme se horší, nežli jsme. Nechme Japonsku, co je dobré a sami se masochisticky netrýzněme. Co takhle napsat o Češích něco dobrého?

0 0
možnosti

ted61

7. 4. 2011 8:52
nesouhlasím

Jsme národ zlodějů a ničemů.

Ne všichni ale grázlů je tady velice hodně a zčíná to nahoře

0 0
možnosti

josnow

7. 4. 2011 9:05
Re: nesouhlasím

Oblíbená pověra malých zlodějů dole.

0 0
možnosti

Santa1

7. 4. 2011 8:26
Typicky ukňourané

Všude je něco, ale snad jen u nás se najde tolik kňouralů, jak je to zrovna u nás nejhorší.

0 0
možnosti

sámvelkýmao

7. 4. 2011 8:00
no

v česku spíš platí....co si neukradnu,to nemám.................

0 0
možnosti

s(h)arka

7. 4. 2011 7:12
Tomio, už jsi tu ztratil peněženku????

nebo na ostrovech?

0 0
možnosti

s(h)arka

7. 4. 2011 7:10
že by byl někdo takovej ubožák

a bral si z košíku jiného zákazníka sušenky...to už snad přeháníte. Nedělejte si po ránu tak silný kafe ;-)

0 0
možnosti

sámvelkýmao

7. 4. 2011 8:02
Re: že by byl někdo takovej ubožák

to já do cizího košíku spíš přidávám.spletu se a pak koukám,proč mám v košíku věci,co jsem vůbec nechtěl a ejhle,on to není můj košík,tedy spíš vozík..........

0 0
možnosti

Moravský Slovák

7. 4. 2011 5:43
Milá paní

Především nesuďte podle sebe.

0 0
možnosti

Dedek z Canady

7. 4. 2011 1:28
Jeste jsou poctivi lide v Cechach.

Minuly mesic jsem pri navsteve v Cechach zapomel v jedne prazske restauraci na Kostnickem Namesti svoji penezenku s sesti tisici korun, dvema creditnimi cartami a ridicskym prukazem. Rano jsem se v te restauraci zastavil jestli nahodou tam tu penezenku nenasli. Musim se priznat ze jsem byl velice prijemne prekvapen kdyz mi tu penezenku i s celym obsahem vratili, obsluha ji nasla a schovala az se vratim.

Pisi ze jsem byl "prijemne prekvapen" protoze pri cteni ceskych novin na internetu o tom jak se chovaji vasi politici si clovek rika jestli v Cechach jeste jsou poctivi lide a jak je videt tak tam jeste jsou. Ale ne v politickych pozicich nebo v jinych podobnych funkcich.

Abych se vyvaroval sarcastickych commentu tak bych rad poznamenal ze jsem z te hospody odchazel strizlivy, jen jsem mel za sebou dvanactihodinovou cestu z Canady a hezky jetlag.;-)

0 0
možnosti

vhvh

7. 4. 2011 0:10
Dlouho ležet nezůstane

Peněženka by u nás dlouho ležet nezůstala, ale šance na to, že ji zdvihne slušný člověk a pokusí se sám dohledat majitele a vrátit ji (podle dokladů to není problém) tady je. Bohužel je fakt, že řada lidí (a i jejich dětí) prostě nechápe, proč by měli něco takového dělat, platí pro ně co najdu je moje.

Zažil jsem také povodně. Při nich se projevily jasně charaktery lidí. A myslím, že dobrých a slušných lidí je u nás dost.

0 0
možnosti

nemorose

7. 4. 2011 8:26
Re: Dlouho ležet nezůstane

Bohužel ale těch neslušných a zlých nepoměrně více.

0 0
možnosti
  • Počet článků 120
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2091x
Teprve po letech jsem zúročila léta novinářské praxe v krátkých příbězích. Je v nich vesnice i malé město, něco z autobiografie, něco z fantazie.

Seznam rubrik

Oblíbené stránky

Oblíbené blogy