Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MN

Crowax

6. 4. 2011 22:58
Smutné, ale pravdivé

A k otázce? Tady by nestihla dopadnout, toho zvuku by si majitel mohl všimnout.

0 0
možnosti
R

raks

6. 4. 2011 20:38
to se vůbec nedivím

"zuříme, když je na poště fronta u přepážky"

protože co znám pošty, nikdy to tam jinak nevypadá;-(

0 0
možnosti
ŠM

s(h)arka

7. 4. 2011 7:11
Re: to se vůbec nedivím

kdyby za přepážkou hejbly baby poštovní mozkem a rukama,věděly,kam si co položily a byly příjemné,nikoho by zuřit nenapadlo

0 0
možnosti
MW

welserovi

6. 4. 2011 20:23
Penezenky nesbirat a hlavne NEODEVZDAVAT !

Je to už víc než 10let, kdy jsem v Č.B. nalezl nedaleko hlavního policejního oddělení na chodníku peněženku s asi 200kč. Šel jsem ji odevzdat dovnitř a už to NIKDY neudělám. Místo vděku mě tam drželi skoro hodinu a jednali se mnou jako se zlodějem. Nepříjemné vyptávání, podezřívání, jestli jsem z toho něco nevzal atd. Vyplňování protokolů, podepisování spousty papírů. Děkuji, ale v tu dobu se českobudějovičtí policajti včetně jejich vrátného chovali jak .....  Rv

0 0
možnosti
JM

Jana11

7. 4. 2011 1:56
Re: Penezenky nesbirat a hlavne NEODEVZDAVAT !

Pokud to jen trošku jde, dohledat majitele.

Já takhle našla v metru složku s dokumenty a v ní i pár korun (zřejmě na kolky či něco podobného). Vzaly jsme ji a odnesly dozorčí stanice. A taky, chtěli vypisovat kupu formulářů a my spěchaly a neměly čas. Naštěstí ten, co tu složku ztratil (při vystupování z metra mu vypadla), se po ní už sháněl a tak jsme ji nechaly na pospas osudu z zmizely.

0 0
možnosti
JV

Vyc

6. 4. 2011 20:18
V naší zemi by takový hodný japonec zkrátka nedožil.

Myslím si, že by mu to dlouho netrvalo a byl by stejný, né-li horší, jako my. Kdo se nezařadí do naší společnosti sobců, bude brzy vyřazen. Tak to je.

0 0
možnosti
F

Folcwine

6. 4. 2011 22:46
Re: V naší zemi by takový hodný japonec zkrátka nedožil.

Obávám se, že se mýlíte kolego. Dle mého názoru takový pracovitý japonec by se měl dobře i u nás (na naše poměry).

0 0
možnosti
F

Falewick

6. 4. 2011 17:52
musí se to sebrat šikovně

jako že si zavazuješ botu. Nebo předstírat že je moje, hurá, konečně jsem jí našel.

;-D;-D;-D

0 0
možnosti
J

janpta

6. 4. 2011 17:47
Urcite ne moc dlouho

rekl by jsem primo umerne k tomu jak vypoada nadite ...

Mimochodem japonci maji u me obrovsky ale obrovsky respekt jak se dokazi chovat pritom co se tam u nich deje ...

Padesati metrova fronta na polevku a nikdo se netlaci do predu natos aby predbehl, nikdo zrejme nepovysuje svuh hlad a zimu nad potreby ostatnich ... az neuveritelne nesobecke na NASE pomery ...

Moc jim drzim palce!

0 0
možnosti
  • Počet článků 120
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2091x
Teprve po letech jsem zúročila léta novinářské praxe v krátkých příbězích. Je v nich vesnice i malé město, něco z autobiografie, něco z fantazie.

Seznam rubrik

Oblíbené stránky

Oblíbené blogy