Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
OU

2. 6. 2010 11:11
Uživatel požádal o vymazání
0 0
možnosti
JD

Janulice78

2. 6. 2010 10:19
..

takze a) zeny tedy o sebe pecuji, protoze si potrebuji sehnat/udrzet chlapa b) bez chlapa neni doma zadna zabava. Tak ja jsem asi jiny druh, nelicim se, protoze jsem lina a protoze, kdyz se nalicim, tak zrejme vypadam tak krasne, ze na me musi kazdy zirat a to je obtezujici a neprijemne. A chlap doma neni treba. Na hokej se nejradsi koukam sama, uklizim jen, kdyz se mi chce, a v posteli se mnou spi pes.:-P

0 0
možnosti
Í

í-mejlka

2. 6. 2010 9:17
Trochu jinak

Mě - mě se to nelíbí. Až příliš mi to přijde jako do oceli vyryté prohlašování, že pokud žena žije sama, je: neúplná, méněcenná, neplnohodnotná, neúspěšná, k ničemu, neschopná, líná, škaredá, moc chytrá, moc blbá, politováníhodná, odepsaná, bezmocná, směšná, egoistická, nerozumná, nesvědomítá, nevázaná ....

Tedy všechno to, čeho jsem se jako stálého obviňování a vyčítání ze strany okolí i od sebe sama musela zbavit ve čtyřiceti; a upřímně si přiznat, že prostě jsem samotář, že se mi to líbí, vyhovuje mi to a chci být samotář až do smrti.

0 0
možnosti
P

papaya.

2. 6. 2010 11:24
Re: Trochu jinak

Tak ano - autorka to napsala lehce popuzujícím způsobem, já vás chápu. Ale pak taky existuje rčení ... nikdy neříkej nikdy... :-))  Nevnucuju, jen připomínám. Když už teda jste rozhodnutá do smrti smrťoucí s nikým nebýt ...;-)

0 0
možnosti
MH

babca

2. 6. 2010 9:16
karma

R^R^R^

0 0
možnosti
ŠS

CHYREN

2. 6. 2010 8:53
Tohle se mi velmi líbilo..

karma.R^

0 0
možnosti
B

Bobrufka

2. 6. 2010 8:50
Moc hezké,

jak dobře to znám...po dvou letech mám přítele

0 0
možnosti
  • Počet článků 120
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2091x
Teprve po letech jsem zúročila léta novinářské praxe v krátkých příbězích. Je v nich vesnice i malé město, něco z autobiografie, něco z fantazie.

Seznam rubrik

Oblíbené stránky

Oblíbené blogy