Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MV

leather-man

22. 4. 2009 9:24
Bezva!!!

Máte ode mě karmu a přeji Vám hezký den.

0 0
možnosti
MM

Mitheitel

22. 4. 2009 9:23
Krásně napsané

Ode mě karma R^

0 0
možnosti
D

dino_na_idnes

22. 4. 2009 9:19
Nádherně

lidský a pravdivý článek... bohužel.

Sám jsem si na sebe začal vydělávat v polovině vysoké školy, vysávat rodiče a prarodiče, to by mě hanba fackovala. Aspoň si mamka může dvakrát ročně zaletět s kamarádkou k moři, však si to po těch letech, co se o mě a sestru starala, zaslouží. Teď je čas jí to vracet, ne se stát pijavicí.

0 0
možnosti
  • Počet článků 120
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2091x
Teprve po letech jsem zúročila léta novinářské praxe v krátkých příbězích. Je v nich vesnice i malé město, něco z autobiografie, něco z fantazie.

Seznam rubrik

Oblíbené stránky

Oblíbené blogy