Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PR

pá_ja

22. 4. 2009 13:30
Moc pěkný, karma

ale ten závěr je trochu drsný, oni se důchodci nezmění i když jim uberete, stejně budou dávat.

Bohužel, mám pocit, že to dělají hlavně proto, aby si jich ti příbuzní všímali, aby o ně stáli. Tak si vlastně platí přízeň. Nebo proto, že mají pocit, že už nejsou potřební a prospěšní, tak to kompenzují penězi.

Svoje děcka taky napomínám, aby si nebrali peníze od babička-tchýně, ale ona potom nadává mě, že mi do toho nic není, že to dává jim a ne mě a když nechcou si to vzít, tak to hází zase na mne, že je ovlivňuji proti ní.

0 0
možnosti
Ž

žena

22. 4. 2009 13:11
Krásný článek

:-)Mě babička nikdy nedala více jak 50kč. A musím přiznat, že v takových třinácti jsem trochu záviděla, těm co dostávaly tajné dvoustovky do kapsy. Rychle jsem ale prozřela ve chvíli, kdy jsem slyšela říci spolužačku druhé spolužačce: " To je jedno, že nemáš prachy, já půjdu za Babkou a řeknu jí, ona mě dá litr a koupíme si cíga a vodku." Zeptala jsem se, jestli jí to nepřipadá blbé, mluvit tak hrozně o své babičce a brát si od ní peníze. Očividně jí to blbé nepřipadalo. Je to hnus. Nejhorší je, že to ti lidi dělají proto, že chtějí aby si jich bližní vážili a měli je rádi, ale ono to nemá žádný efekt. Protože rozumnému člověku je jedno, zda mu cpou peníze, má své prarodiče, rodiče atd. rád z úplně jiných důvodů.

0 0
možnosti
VT

marvinka

22. 4. 2009 14:15
Re: Krásný článek

R^

0 0
možnosti
JD

Janulice78

22. 4. 2009 12:56
skvele

R^ karma, kdybych nemela co jineho na praci, tak karmuju jak o zivot

0 0
možnosti
UU

hryhryhry

22. 4. 2009 12:39
skvěle napsané

ode mne karmaR^ na ten barchet si taky pamatuji. búúúúúúúúúúúúúúúúú (slzy)

0 0
možnosti
LK

shorticek

22. 4. 2009 12:29
úplný souhlas

moji tchánovci (oba v důchodě) naříkají,jako když jim někdo trhá nohu.Mají vlastní dům,před rokem nové auto,ale nářky nad vším,že je to "drahé".A to se dokáží vrátit do druhého marketu pro zboží jenom pro to,že "tam" to bylo o korunu levnější.Ani vnučky k nim nechtějí jezdit-už se jim ty nářky přejedly.Člověk by řekl-solidní lidé-dokud neotevřou ústa-to je horší bída než za války....

0 0
možnosti
MR

Martina 77

22. 4. 2009 11:33
pravdivé

moje maminka je taky taková. Pro sebe sinic nekoupí, a nebo jen v "rodince", ale nám pořád nosí jídlo, ač ho nechci, kupuje pětileté vnučce oblečení, které jí většinou není, prostě za nás utrácí peníze. Jsem jí moc vděčná, že občas vyzvedne dcerkuze školky, když jsem já i manžel v práci. (kdo vlastně vymyslel, že školky zavírají v 16 hodin???) Tak jak na to??

0 0
možnosti
E

editi

22. 4. 2009 10:10
Důchodkyně,

ty jsi tak trochu závistivá. Co je ti do toho, jak kdo nakládá se svým důchodem. Jestliže jsi zatrpklá stará panna a nemůžeš udělat radost svým blízkým, či jim vypomoci, tak je to pouze tvá věc a nikdy by mě nenapadlo tě kritizovat. Důchod je tvá odměna za celoživotní práci a je jen na tobě co s ním uděláš. Někdo jezdí na dovolené, někdo se udržuje, někdo kupuje oblečení a někdo pomáhá slabším a potřebným. Jen ty, jak se zdá, jsi jen sama pro sebe, a proto ta závist, že někdo udělá radost tomu druhému.;-D;-D;-D;-D

0 0
možnosti
KL

Klara L

22. 4. 2009 10:25
Re: Důchodkyně,

Jistě, ať každý s důchodem naloží, jak chce. Ale pokud ho rozdá dětem, které mají dvakrát (nebo víckrát) větší příjmy, tak ať potom nebrečí, že má málo :-/ V tom má paní autorka pravdu, karma.

0 0
možnosti
ŠS

CHYREN

22. 4. 2009 10:02
Madam, hluboká poklona..

:-), ale obávám se, že i politický sebevrah si nedovolí tohle mít jako ústřední motto předvolební kampaně.R^[>-]

0 0
možnosti
RK

Radek0075

22. 4. 2009 14:14
Re: Madam, hluboká poklona..

Jen odvážnej Štěpán s tím pude na Billboardy:-P

0 0
možnosti
IP

IvaPekárková

22. 4. 2009 9:42
Fakt skvěle vystižené...

... a divím se, jak je možné, že to při všech těch diskusích na tohle téma ještě nikoho nenapalo.R^

0 0
možnosti
MV

marka40

22. 4. 2009 9:35
To je úplně přesné!

Ti důchodci, kteří mají malé důchody, ale umí s nimi hospodařit, ti nenaříkají.:-) Ale ti, kteří ještě vydělávají, ti kňučí pořád. To je moje vlastní zkušenost. Mám jednu známou, která má takový důchod jako já plat, chodí do práce, kde má 1,5 násobek mého platu. Peníze cpe dětem a vnoučatům, aby jí byly zavázané. Pak pořád naříká, jak my mladí se máme, že si můžeme leccos koupit a ona je chudá důchodkyně, která na to nemá.

0 0
možnosti
  • Počet článků 120
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2091x
Teprve po letech jsem zúročila léta novinářské praxe v krátkých příbězích. Je v nich vesnice i malé město, něco z autobiografie, něco z fantazie.

Seznam rubrik

Oblíbené stránky

Oblíbené blogy