Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

1_Kopretina

29. 4. 2010 13:41
Karma

Hezký den paní Kochaníčková,

moc hezký příběh.

:D:D A tohle bohužel patří k životu taky, akorát se s tím nikdo nevytahuje - mě se to zatím nestalo, ale i tak klepu na dřevo, aby mě to nepotkalo :D

A jinak jsem čekala v komentářích zábavné historky ze života a zatím se řeší oblečení :D :D :D, které mělo jenom podkreslit tu katastrofu - kdyby jste tam napsala, že jste měla tepláky na gumu po babičce válečné veteránce, tak se zas bude rozebírat, že by to tak velká katastrofa nebyla, protože to není vidět :) -  tak to mě fakt baví V

0 0
možnosti

misaviki

28. 4. 2010 13:03
To bylo před lety?

To se vám stalo před hodně lety? Nechci být hnusná, ale bílé minikalhotky a tričko po pupík na sebe nevezmu ani já ve svých 32 letech s váhou 56 kg....

0 0
možnosti

bezmoc

7. 5. 2010 12:21
Re: To bylo před lety?

souhlas, je to velice přesná a vtipná poznámka. Také mě to udivilo při čtení a při pohledu na fotečku.R^

0 0
možnosti

petrph

28. 4. 2010 10:06
doporučuji, takhle to popsal Hašek

http://www.panskydum.cz/zradce.htm

 ;-)

0 0
možnosti

hyaliron

28. 4. 2010 9:43
To Vaše oblečení,

to bylo dávno, alespoň doufám.

0 0
možnosti

AK-47

28. 4. 2010 9:09
Pěkně napsáno,

jakoby to bylo z pera samotného Zdeňka GaluškyR^

0 0
možnosti
  • Počet článků 120
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2091x
Teprve po letech jsem zúročila léta novinářské praxe v krátkých příbězích. Je v nich vesnice i malé město, něco z autobiografie, něco z fantazie.

Seznam rubrik

Oblíbené stránky

Oblíbené blogy